اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۲۶۳۴
داوران تحت تاثیر جو سازی‌ها قرار نگیرند
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: در بازی با گسترش فولاد تیر دروازه و دروازه‌بان این تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند.
۱۵:۵۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

بهرام رضاییان در گفت‌وگویی، در مورد شکست ۲ بر صفر مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: ما در این بازی در حالی شکست خوردیم که اصلاً مستحق باخت نبودیم، تیم ما از لحاظ فنی برتر از حریف بود و موقعیت‌های گلزنی زیادی هم ایجاد کردیم اما دروازه‌بان و تیرک دروازه گسترش فولاد عملکرد خوبی داشتند و با درخشش آنها نتوانستیم به گل برسیم.

وی افزود: موقعیت‌های گلزنی زیادی از دست دادیم ضمن اینکه داور مسابقه یک پنالتی واضح را برای تیم ما اعلام نکرد. من تصور می‌کنم این تصمیم داور به خاطر فشارها و هجمه‌های کاذبی بوده که در این چند هفته علیه داوران در مورد پارس جنوبی ایجاد شده است. بارها گفتند برای پارس جنوبی پنالتی‌های زیادی می‌گیرند اما نگفتند که این پنالتی‌ها کاملاً درست بوده است. داوران نباید تحت این جوسازی‌ها قرار بگیرند و باید مثل همیشه شجاعانه با عدالت قضاوت کنند. از کمیته داوران می‌خواهم که به این مسائل دقت و توجه بیشتری داشته باشد. اینکه چون برای یک تیمی پنالتی صحیح گرفته شده نباید داوران را تحت فشار قرار داد. ما از رضا مهدوی داور مسابقه به سازمان لیگ شکایت کرده‌ایم و در نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ خواستار رسیدگی به عملکرد این داور شدیم.

رضاییان تصریح کرد: اگرچه ۲ بر صفر در این بازی باختیم اما در زمانی که بازی یک بر صفر بود داور یک پنالتی صحیح ما را اعلام نکرد، برای ما باخت یک بر صفر یا ۲ بر صفر فرقی نداشت و بازیکنان پارس جنوبی بازی هجومی را در دستور کار قرار داده بودند.

وی در مورد اینکه پارس جنوبی از شرایط ایده‌آلش دور شده است، گفت: در نیم‌فصل دوم امتیازگیری سخت می‌شود ضمن اینکه حریفان بازیکنان و تیم ما را شناخته‌اند و مقابل پارس جنوبی تدافعی بازی می‌کنند. از سویی دیگر ۳ بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در این مسابقه نداشتیم، ارسلان مطهری، امید سینک و زبیدی غایبان تیم ما در بازی با گسترش بودند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین